BEZORGEN

Verzending
Zodra jouw pre-order gemaakt is door de makers, wordt je bestelling persoonlijk door ons ingepakt en verzonden naar het door jou opgegeven postadres of afhaalpunt. Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven wat jouw voorkeur heeft. Op een afleverpunt wordt een pakket één week bewaard, waarna het weer naar FOLLK teruggestuurd wordt.

Levertijd bestellingen
Je kunt bij elk product zien of het op voorraad is.

Voor project WOOD PACK is de gemiddelde levertijd 5 tot 6 weken. Het maken van jouw bestelde product(en) begint nadat de pre-orderperiode sluit. Links bovenin de website kun je zien wanneer dit is.
We geven de makers (van project WOOD PACK) de tijd om jouw product te maken, omdat het voor hun algemeen welzijn belangrijk is dat ze hun werk op een ontspannen manier kunnen doen. Natuurlijk doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Verzendkosten
We verzenden onze pakketten via MyParcel en de verzendkosten binnen Nederland zijn €6,25 per pakket. Woon je in België dan betaal je €9,25 en als je in Duitsland woont €9,50 verzendkosten. Een pakket dat we voor 17.00 bij het kostkantoor brengen, wordt in Nederland, België en Duitsland over het algemeen 1-3 werkdagen later geleverd.

Woon je buiten een van de genoemde landen, dan zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht van je pakket. Neem via info@follk.nl even contact met ons op om te bespreken hoe we jouw pakket dan het beste kunnen versturen.

Leveringsvertraging
Je ontvangt per e-mail automatisch updates over de status van je bestelling. Check ook af en toe even je spambox, voor het geval deze e-mails daarin terechtkomen. Als je een Track & Tracecode hebt, maar het pakket is na 3 werkdagen nog niet geleverd, laat het ons dan even weten.


RUILEN EN RETOURNEREN
Het retourneren van je online bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na verzending van de bestelling. Van deze verzending krijg je een automatisch bericht met je Track & Tracecode. De datum dat je dit bericht ontvangt is de verzenddatum van je bestelling. Wanneer je een bestelling retour wilt zenden, geef je dit via info@follk.nl aan ons door. Vermeld hierbij het factuurnummer van je bestelling.

De producten die je wilt retourneren dienen in dezelfde staat te verkeren als toen ze verzonden werden. Dit betekent dat ze niet gebruikt mogen zijn en er geen beschadigingen op zitten. Is dit wel het geval, dan kunnen wij geen (volledige) terugbetaling doen.

Wanneer FOLLK je retourzending ontvangen heeft, wordt de waarde van je producten terugbetaald.

Neem contact met ons op als je een verzendlabel wilt ontvangen. De kosten van het verzendlabel trekken we af van bedrag dat aan je zullen terugboeken. Je kunt uiteraard ook zelf voor de frankering van je pakket zorgen. Let er daarbij op dat je pakket voldoende gefrankeerd is, om te voorkomen dat het boetebedrag (dat in rekening wordt gebracht voor onvoldoende frankering) inhouden wordt van het terug te betalen bedrag van je bestelling. Stuur ons via info@follk even de Track & Tracecode van je geretourneerde pakket en bewaar het verzendbewijs totdat de retournering volledig is afgehandeld.

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of als je bestelling incompleet of beschadigd is geleverd, zorgt FOLLK uiteraard voor een gepaste oplossing.